Když je možnost, mnohý si rád dá i pauzu, na niž nemá nárok, respektive si přihraje na úkor zaměstnavatele nějakou tu malou domů.
A aby tomu tak v rámci možností nebylo, je třeba mít vše pod kontrolou. Jak pracovníky, tak i veškerou techniku a materiál.
Což se lehko řekne, ale nejednou jen těžko udělá. Protože si jenom zkuste představit spediční či stavební firmu, mající nespočetná firemní vozidla a například stavební stroje. Aby tyto byly pod plnou kontrolou, znamenalo by to nechat je někde v oploceném areálu firmy a postavit k nim hlídače. Jenže pak by nemohly vykonávat práci, k níž jsou předurčeny, a nebyly by kvůli tomu ani nezbytné zisky, zato však zaručený krach. Nebo by to chtělo ke každému kusu techniky sehnat nepodplatitelného kontrolora. Jenže to by stálo hříšné peníze, jaké si žádná firma nevydělá. A stejně by nebyla nikdy záruka, že nebude potřeba kontrolovat navíc i kontrolory, pak kontrolory kontrolorů,…
Jenže co bez kontroly? Bez té si mohou řidiči kdykoliv, když je nikdo nevidí, sjet z trasy a udělat nějaký ten melouch, bez ní může obsluha stavebních strojů tyto odstavit a lenošit, respektive je sice maximálně využívat, ale k něčemu jinému, než je v podnikovém zájmu. A třeba o tom, jak snadno se mohou ‚ztratit‘ nějaké ty pohonné hmoty, mluvit netřeba.
A tak můžeme být rádi, že se majitelům podobných firem nabízí pomocník . Ten totiž dokáže hlídat i zdánlivě neuhlídatelné.
Sleduje i u libovolného počtu vozidel a strojů, kde se nacházejí a co se s nimi děje, hlídá spotřebu pohonných hmot i nasazení pracovníků a mnohé další parametry, zpracovává je, čímž ušetří firmě dost práce s administrativou, a také umožňuje oprávněné osobě sledovat vše virtuálně odkudkoliv.
Dokáže to, co žádný majitel či šéf osobně. A díky němu je radost podnikat.