Interkit

Všechno na světě má svoji určitou cenu. A tato se ve většině případů vyjadřuje penězi. A proto je záhodno mít peníze, aby měl člověk své jisté.

Jsou příběhy poškozených z reklamních materiálů pojišťoven a jiných skutečné?


Není pochyb o tom, že úspěch snad každé firmy závisí z velké části i na správném typu propagace. Zde je nutné představit svůj produkt, a zároveň i zaujmout potenciální zákazníky. A to není nic jednoduchého, zvlášť když vezmeme v úvahu, že konkurence má ten samý cíl.

Mnoho firem, mezi které patří především pojišťovny, ale také ty, které se zabývají například odškodňováním v případě trvalých následků, používá také příběhy svých bývalých klientů. Ty mají za úkol názorně ukázat, jak jim daná firma může pomoci, a jak je výhodné její služby použít.

kontakty1

Tyto příběhy poškozených poradnaodskodneni.cz mají obvykle jednotnou, jednoduchou osnovu. Daný člověk má někam naspěch, když se mu stane nehoda. Ta mu podstatně omezí život, avšak naštěstí mu buď někdo doporučí danou firmu, nebo je už u ní pojištěný. Tak jí zavolá, ona problém rychle vyřeší, a člověk se na dané místo dostane nejen včas, ale i s historkou, kterou může pobavit ostatní.

Pravidlem zde samozřejmě je, že nejsou uvedena plná jména daných klientů. Obvykle jde jen o jméno a první písmeno příjmení, a to ještě jen na konci příběhu. Dále bývá uveden buď věk, nebo místo, odkud klient pochází.

Otázkou samozřejmě je, zda jsou tyto historky pravdivé, nebo jsou jen dílem fantazie reklamních specialistů. Ve většině případů je pak pravdou to druhé. Tyto záležitosti totiž obvykle nejsou vyřešeny takhle rychle, a často ani ne k plné spokojenosti klienta.

lzdroje2

Je však jasné, proč byl zvolen tento přístup, místo zveřejňování skutečných příběhů. V první řadě je nutné představit firmu v tom nejlepším možném světle. A řekněme si upřímně, kolik klientů bylo s vyřešením své záležitosti stoprocentně spokojeno?

Dále je zde fakt, že by bylo nutné získat souhlas klienta se zpracováním jeho příběhu. A ten by zdaleka ne každý dal. Nehledě na ochranu osobních údajů, která se navíc zvýšila se zavedením GDPR.

Proto je jasné, že mnohem lepším řešením je si tyto příběhy zkrátka vymyslet. Přeci jen, mají nám získat nové zákazníky, ne poskytovat realistický obraz společnosti.