Pokud chcete na své zákazníky udělat dobrý dojem, tak si vše nesmíte pokazit tím, v jakém stavu vaše zásilka k zákazníkovi doputuje. Na první pohled to může vypadat jako samozřejmost. Odešlete zásilku, kterou jste do krabice vložili v perfektním stavu, a tudíž očekáváte, že v tomto stavu také následně dorazí na místo určení. Jenže co se nestane. Vaši zásilku třeba cestou potká nepěkné počasí, třeba prudký liják, kroupy, mokrý sníh a k tomu ještě nějaké vlhké překladiště k tomu.
A výsledek? Zboží, ve stavu, v jakém byste ho do výlohy svého obchodu rozhodně nepostavili. Takže k vašemu zákazníkovi dorazí ta nejhorší možná reklama vašich služeb, jakou byste si mohli přát. A takový dojem z vašich služeb už jen tak nějaká reklamace nespraví. Nehledě na to, že lidé nemají reklamace rádi. Jedná se o službu, která je sice nezbytná, ale která je svým způsobem velice otravuje, neboť je okrádá o jejich drahocenný čas.
Vždyť samozřejmostí by přeci mělo být, že zboží, které si přes internet objednáte, k vám dorazí v tom nejlepším možném stavu. Takže aby tomu tak skutečně bylo a abyste zbytečně nepřicházeli o své zákazníky, tak neváhejte a zabalte své zboží do igelitové obálky. Budete tak mít jistotu, že jej vaši zákazníci obdrží v takovém stavu, v jakém jste je odeslali. Igelitová obálka je totiž maximálně odolná – je pevná a pružná, a především nepromokne ani v tom největším lijáku.
Zboží uvnitř se tak rozhodně nijak neušpiní ani jinak nepoškodí. Ovšem další velkou výhodou takové obálky je to, jak je lehká a pružná. Díky těmto vlastnostem se vám nestane, že byste ve vašem balíčku posílali z místa na místo zbytečný vzduch, za který se při přepravě v objemné krabici samozřejmě také platí. Jak je tedy vidět, když si vyberete ten pravý balicí materiál, tak uděláte dojem na své zákazníky, a ještě ke všemu ušetříte.